ניהול פדגוגי ומערכת שעות

הקמת אתר לבית הספר במערכת המתקדמת בעולם !

אתרים לבית ספר מותאמים למובייל

הפורטל הבית ספרי מאפשר לבית הספר להציג חלון ראווה מעוצב ומודרני ומכיל את כלי התקשוב המתקדמים ביותר לניהול מרחבי הכיתה והמקצוע. ( הסבר מה זה פורטל בית ספרי או מה ההבדל בין אתר בית ספר לפורטל בית ספר)

בסקולי, אנחנו מציגים יתרונות אמיתיים לבתי ספר שעובדים עם המערכת שלנו במטרה לעזות לבית הספר להגשים את מטרות התקשוב שלו.  אם המטרות עדיין לא ברורות לכם ויש עוד שאלות פתוחות, תוכלו להעזר במידע הבא שגיבשנו במטרה לעזור למנהלים וצוות הנהלה לגבש את המידע הרלוונטי ולהחליט החלטות חשובות שקשורות לניהול ניהול של אתר בית הספר.  

מהן מטרות האתר של בית הספר ?
איך נממש את המטרות האלו  ? 
איך נבחר מנהל אתר – רכז תקשוב לבית הספר ? 
באיזה כלים כדאי לי להקים אתר בית ספרי ? 

בדף זה תוכלו לקבל מידע מרוכז בנושאים הנל במטרה לבנות ולנהל אתר בית ספרי מוצלח שיענה על המטרות שלכם

לאחר שנושאים אלו ברורים, נוכל בשמחה וגאווה להציג לכם כלים ייחודיים באתר בית ספר שיעזרו לכם להגשים את המטרות שלכם.

מערכות סקולי בטכנולוגיה המתקדמת ביותר מאפשרים עבודה נוחה, מהירה ומספקת ומגוון רחב של אפשריות, חלקן ייחודיות במטרה לאפשר לבית הספר להגשים כל מטרה ששם לעצמו, בין עם זה ניראות ייחודיות ומושכת באינטנרנט, תקשורת מול הורים, ייעול ושיפור עבודת המזכירות, כלי תקשוב לצוות החינוכי וניהול מאגרי מידע בית ספריים ועוד ועוד. 

אז אם אתם עובדים עם אתר בית ספרי שהוא לא סקולי, ואתם סקרנים להבין למה סקולי נחשבת למערכת הטובה והמובילה ביותר ואיזה כלים אנו יכולים לספק לכם במטרה לממש את החזון שלכם , צרו איתנו קשר. 

נשמח לעמוד לשירותכם

מלאו את פרטיכם וניצור אתכם קשר בהקדם

גלריה ב 60 שניות - ככה מוסיפים גלריה באתר של סקולי

וניתן להעלות גלריות ישירות מהאפליקציה של סקולי, ככה עושים את זה: