האפקלקציה של סקולי - מידע ושאלות נפוצות

הורים, תלמידים ומורים יקרים.

במידה ולא הצלחתם להתחבר לאפליקציה של סקולי, אנא פעלו באופן הבא: 

ודאו שאתם מזינים את ת.ז שלכם – 

בסקולי כל אחד משתמש בחשבון שלו לראות את המידע הרלוונטי עבורו. גם הורים נכנסים עם ת.ז שלהם ולא של הילדים. 

בדקו מה ההודעה שאתם מקבלים לאחר הזנת ת.ז – 

לאחר שהזנתם ת.ז, המערכת מנסה לאתר אתכם ולוודא שיש לכם פרטי נייד או דואל על מנת לשלוח לכם קוד חד פעמי. 

אם המערכת אומרת לכם ש "אין פרטי קשר למשתמש זה" המשמעות היא שהמערכת כן מצאה אתכם אבל אין לכם בסקולי לא נייד ולא דוא"ל. ולכן לא תוכלו להיכנס. מחנכת הכיתה ומזכירות בית הספר יכולים לטפל בנושא זה על ידי עדכון הפרטים שלכם בסקולי. פנו אליהם. 

אם המערכת מודיעה "לא נמצאו פרטים מתאימים למידע שנשלח" – סביר שטעיתם בת.ז כיוון שהמערכת לא מצאה אתכם כלל, בדקו את ת.ז במקרה זה. אם ההודעה ממשיכה, פנו אל מזכירות בית הספר. 

צוות התמיכה של סקולי אינו רשאי לעדכן נתונים במערכת – לכן לא נוכל לעזור בנושא זה ויש לפנות לבית הספר בלבד

חושבםי שהמידע הזה שימושיי - שווה לשתף

שאלות נפוצות בנוגע לאפליקציה של סקולי

מה אפשר לעשות באפליקציה ?

כל בית ספר יכול לעשות דברים קצת אחרים לפי הצורך שלהם אבל באופן כללי:
מורים יכולים: לעדכן שיעורי בית, לעדכן נוכחות וארועי משמעת בשיער, להעלות תמונות, לשלוח הודעות, להוסיף ארועים וכמובן לקבל מידע שנשלח אליכם

הורים ותלמידים יכולים: לצפות בשיעורי בית, לצפות בתכנון שבועי, לצפות בכרטיס התלמיד שמכיל מידע אישי, לקבל הודעות ומידע רלוונטי עבורם

האם כל פעם צריך להתחבר מחדש?

התחברות לאפליקציה של סקולי נדרשת רק בכניסה הראשונית למערכת.

מאיפה אפשר להתקין את האפליקציה של סקולי ?

האפליקציה של סקולי מתאימה לטלפונים של גוגל ושל אפל. תוכלו להוריד מהחנויות: גוגל  אפל